قروه درجزین

معرفی جاذبه های گردشگری و دیدنی شهرقروه درجزین

معرفی جاذبه های گردشگری و دیدنی شهرقروه درجزین

دراین وبلاگ ما قصد داریم جاذبه های گردشگری ودیدنی شهر قروه درجزین و روستاهای اطراف آنرا برای شما معرفی کنیم

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

موسسه مهدیه که به همت اهالی قروه درسال 1357 تاسیس شده یکی از فعالترین بانکهای این شهر است و به نوعی به معانی واقعی یک بانک اسلامی است و سود دریافتی از تسهیلات تا سقف دو درصد است که این موضوع جالبیه که افراد زیادی برای اخذ تسهیلات به این بانک مراجعه می کنند و شرایط اخذ وام به این صورت است که شما به اندازه مبلغی که در مدت 6 ماه در بانک قرار داده اید وام 10 قسطه دریافت می کنید.

واین بانک به صورت مردمی است و به هیچ ارگان خاصی وابسته نیست در نتیجه فقط با کارکرد حساب وام به دیگران تعلق  می گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ فروردين ۹۶ ، ۱۳:۲۱
دوستداروطن

امام زاده قاسم نزدیک روستای نیر واقع شده که ایشان از فرزندان امام موسی کاظم هستند ویه جورایی برادر امام رضا محسوب می شوند در کنار این امامزاده قبر شهدای روستای نیر می باشد من خودم تا یکسال پیش اطلاعی از این امامزاده نداشتم و تازه کشف کردمش. روستای نیر هم درحدود 5 کیلومتری شهر قروه درجزین قرار گرفته.طوی راه قروه به همدان واقع شده.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ فروردين ۹۶ ، ۰۱:۴۰
دوستداروطن
یده بولاغ نام یک مکان گردشگری در قروه درجزین است معنای آن 7 چشمه است.دقیقتر بخواهم بگویم: یده = هفت، بولاغ=چشمه، واین7 چشمه در میان انبوهی از درختان جنگلی قرار گرفته است و مکانی تفریحی برای اهالی این شهر و روستاییان اطراف آن است، مخصوصا 13 به در جای خوبیه برای بدر کردن سیزده!... واین مکان در خارج شهر واقع شده ومیشه گفت حدود 5 کلیومتری از شهر فاصله داره،چشمه های آن در داخل جنگل هستند که از آن آب بسیار زلالی می جوشه و به بیرون می ریزه،دو رو ورش هم گل و گیاه زیادی رشد میکنه از جمله قارچ هم زیاد داره.ولی میگن قارچهاش سمی هستند.و من خودم یکبار کندم آوردم خونه بعد بهم گفتن که سمیه ریختمش دور.درکل جای با صفائیه پیشنهاد میکنم تشریف بیارید ببینید. عکس خاصی فعلا ندارم ازش ولی اگه پیام بدید بهم حتما یه عکس می گیرم و آپلود میکنم.
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۹ فروردين ۹۶ ، ۰۴:۴۱
دوستداروطن